کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

مسیح موعود

 
 
پس مریم اشاره به گهواره کرد و کودک لب به سخن گشود که: همانا من بنده خاص خدایم که مرا کتابی آسمانی و شرافت نبوت عطا فرمود. در هرکجا باشم مایه خیر و برکت و رحمت الهی ام برای جهانیان. و مرا به نماز و زکات سفارش نمود و به نیکویی به مادر تصویه فرمود و مرا از اشقیا قرار نداد
و سلام خدا بر من است. روزی که بدنیا آمدم. روزی که از جهان بروم و روزی که که برای زندگی ابدی برانگیخته شوم
سلام خدا برگل مریم...سلام خدا بر گل نرگس
میلاد پرنور مسیح علیه السلام مبارک
نظرات 7 + ارسال نظر
مسناو جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری به من هم یه سری بزن نظر یادت نره در ضمن در خبرنامه ی وبلاگ عضو شو تا از به روز شدن وبلاگ با خبر شی منتظرتم خدا حافظ

از تبار گل یاس جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://akharn_golbarg_yas.blogfa.com

سلام عزیزم.

میلاد حضرت مسیح مبارک.

مهدوی باشی و سبز

محمد مهدی زرین آباد نورعلی ژور جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

درود بر مریم پاک و مقدس سلام خدا بر عیسی مریم تو هم خودت گلی و خوبی و ماهی هم آنچه را که به رشته تحریر در می آوری زیبا و جذاب هست چون سخن از دل که بر آید لاجرم بر دل نشیند خیلی خیلی خیلی خیلی زیا زیاد زیاد زیاد مواظب خودت باش

من الغریب الی الحبیب شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

بسم الله

والسلام علی یوم ودت و یوم اموت و یوم ابعث حیا

صدق الله

تراب شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

اینکه گفتی شرحی بود از روزه ثم

سالهاست که مرا آشناست

رضاپارسی پور چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.baghebaran.blogfa.com

سلام؛طیبه جان؛از لطف شما ممنونم.لینک شدی.اون بالا چون نمیشد نظرم را بنویسم مزاحم این پست شدم. از طرف من ازش معذرت خواهی کن.راستی ای دیت هم که نبود تا با هم بچتیم. برای من توی وبلاگم هست.اد کن بیا بچتیم ببینم.

هوم؟
نه منه؟
من که آی دیتون رو دارم!!!
(آیکوم مشکوک)

میــــــم مثل مریــــم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://the-god-father1974.persianblog.ir

سلام دوست عزیزم
وبلاگ زیباییداری
به ما هم سر بزن ب روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد