کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

فال حافظ عید قربان به نیت امام رضا

 
 
من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم*****لطف ها میکنی ای خاک درت تاج سرم
دلبرا بنده نوازی ات که آموخت بگو*****که من این ظن برقیبان تو هرگز نبرم
همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس*****که درازست ره مقصد و من نوسفرم
ای نسیم سحری بندگی من برسان*****گو فراموش مکن وقت دعای سحرم
خرم آنروز کزین مرحله بربندم بار*****وز سر کوی تو پرسند رفیقان خبرم
حافظا شاید اگر در طلب گوهر وصل*****دیده دریا کنم از اشک و درو غوطه خورم
پایه نظم بلندست و جهانگیر بگو*****تا کند پادشه بحر دهان پر گهرم
 
 
 
تو تنها حقیقتی هستی که سراب نداری...تو بزرگی به قدر باور من ...به قدر احساس من...احساس نمیمیرد...هر کس به قدر احساس خویش نمیمیرد...تو تمام احساس منی و من با تو زنده ام ای پادشه قدسی
شب عید قربان دلم از وصل یاران و جدایی خویش به حسرت نشست...گمان کردم مرا نمیبینی...دریغا دریغا از بزرگی تو که به زبان شیرین حافظ مرا خواندی 
یا امام رضا(ع)...
نظرات 9 + ارسال نظر
توماس اندرسون سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

انشاء الله عیدیهای خوب خوب بگیرین

کلاغ حرم چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام .نه بابا مثل اینکه داری یه چشمه از دل پاک و ذلالت رو میکنی ای ول .خیلی زیبا بود

ستاره پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://hesse6om.persianblog.ir

سلام خانومی
وبلاگ نو مبارک !
عیدت هم پساپس مبارک
عید غدیر هم پیشاپیش مبارک !!
آخی .اما رضا....یکی از دوستام رفته مشهد ...خوش به حالش..
حافظ که همیشه درست میگه ..ای ول داره
موفق باشی عزیزم ..

رها ! جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ

اخییییییییییی !


همون موقع که من اس ام اس زدم ؟!!!!


دلم تنگ شد واسه امام رضاااااااااااااا............!

نیاز جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.meslehichkas86.blogfa.com

سلام. آفرین. وبلاگ زیبایی دارید

یا علی

من الغریب الی الحبیب شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
خیلی عالی بود
واقعا لذت بردم
موفق باشید
.
.
.
.
تو تنها حقیقتی هستی که سراب نداری...

حمید رضا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ http://entezarehojat.blogfa.com

دیده برانداز به چشم ترم / تا بتوانم به رخت بنگرم
ای حرمت قبله و حاجات ما / کی و کجا وعده دیدار ما

خیلی قشنگ می نویسی ؛ یا امام رضا (ع)

در پناه ایزد بی همتا

حدیث دوست سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ http://hadithedoost.blogfa.com

سلا
تبریک میگم
وبلاگ جالبی داری
به من هم سر بزن

سالار یوسفی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.antiwomans.blogsky.com

سلام دوباره.چه می کنه این حافظ.جدا همیشه وسط خال می زنه.فقط من هیچ وقت از حافظ برای امامان استفاده نکردم و نمی کنم.بیشتر برای عشق و آرزو فال گرفتم و باز هم میگیرم.من دربست چاکر حافظم.وبلاگ زیبایی دارید،به امید این که پر بار تر بشه.

علیک سلام
خوب منم برا عشقم فال گرفته ام دیگه
[لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد