کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

کاغذهای سوخته

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پابرجاست...

لیله القدر

مولای یا مولای 

 

امشب میخوام هزار بار صدات کنم  

هزار بار صدات کنم فقط برای اینکه بگم خلصنا من النار...یا رب 

هزار بار صدات میکنم 

که بگم منو از آتش برهان 

... 

هزار بار به اسمت صدات میکنم و تو همان کسی هستی که امشب همه تو را به این نام خواندند 

 

یا من لا یبرمه الالحاح الملحین... واسه همینه که هزار بار صدات کردم 

یا حبیب الباکین... 

یا حبیب الباکین... 

یا حبیب الباکین...  

  

نظرات 2 + ارسال نظر
من الغریب الی الحبیب چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ق.ظ

سلام ...
مبارکه ....
بلاگ خیلی قشنگیه .....
انشا الله قلم و زبونتون سلهای سال در راه خدا و اهل بیت گویا باشه
فی امان الکریم
یاعلی مدد

رها پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ

قبول باشه دوستمممممممممم!


ایشالله که خلصنا میشیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد